Sunday, June 21, 2009

Been tagged by HardToBelieve

1. Kekasih saya adalah :
Emmy Rossum.

2. Saya sedang mendengar :
Bring Him Home by Colm Wilkinson

3. Mungkin saya patut:
Jadi kaya masa muda

4. Saya baru sudah :
Tunggang tabalik juga ayat ko.

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
ndada beza tu aman..sm ja tu.

6. Saya tidak faham :
Bahasa Timur

7. Saya perlu mencari:
Sesuatu yg saya mahukan..

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
Ok bah kalau ko

9. Makna kehidupan :
Sesuatu yg indah dan perlu dihargai.

10. Cinta itu adalah:
Membunuhku..

11. Saya paling suka :
Tidurrr..Zzzz

12. Saya akan cuba :
Menjadi yg lebih baik.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
Saja..

14. Telefon bimbit saya :
pigi tanya orang Telekom.

15. Katil saya :
Bersih dan lembut..

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
Hensem kah ko?

17. Teknologi adalah :
Penting untuk kehidupan.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
Masak selalu.

19. Semalam :
Yg hangat.

20. Hari ini :
Sama juga.

21. Malam ini saya akan :
Masak seperti biasa.

22. Esok:
Sama juga

23. Saya betul2 inginkan :
Sesuatu yg saya idam2kan selama ini.

24. Badminton atau futsal :
Dua-dua pun bukan.

25. Karaoke :
sikit-sikit.

26. Kereta :
Definitly yes.

27. Bilik yang terang atau gelap :
Dua-dua pun buli.

28. Makanan jepun :
Belum rasa semua.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
ok bah kalau ko

30. Siapa yang anda tag :
-

No comments:

Post a Comment